Betar av...

Så - nu är artikel nummer 5 inlämnad. Skönt!

Har ätit en supergod korv och makaronerlunch. Nästan allt är gott när man slipper laga själv!

Seminariet på måndag är instället. Skönt! Eller trist egentligen för det verkade intressant men skönt med lite mer tid till läsande av skolböcker.

Nu ska jag bara komma på ett sätt att tjäna pengar på utan att behöva jobba. Undrar hur det ska gå? Lyckades inte bli av med min natt på torsdag så min käre far måste vakta alla hundar samtidigt eftersom mister jobbar...

Jaja - om ungefär 67 alternativt 88 veckor slutar jag skolan - tjoho!

Kommentarer
Postat av: linis

Va duktig du är fining!! O ingen föreläsning på måndag...lycka! Du är så go, vet du det? Annars vet du det nu! :)

2009-09-22 @ 16:51:57
URL: http://linalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0