Efter regn...

... kommer solsken! Hela helgen har bestått av diverse jobbande blandat med pluggande. Ett litet avbrott med korvgrillning och bastubad i lördags hos vän till mister. Det blev inget bastande för mig - det är inte min favoritsysselsättning... Men jag lyckades ändå imponera på värden genom mina finska fraser som han uppskattade mycket (finne som han är)...

Efter lång arbetsam helg (nåväl) tog jag imorse med mig alla tre vovvar ut i skogen på en riktigt skön långpromenad. Superhärligt!


Skogspromenad


Näst på tur står semester. Äntligen äntligen äntligen har vi ledig tid ihop. Imorgon har jag kurs till kl 19 sedan åker vi neråt. Hundarna lämnas hos svägerska med familj och sedan åker jag och mister vidare till Danmark. Det är bara vi två. Vi två tillsammans ska bara mysa och vara! Tänka sig va?! Om mindre än 24 timmar är vi påväg...

Kommentarer
Postat av: Mysan

Önskar er en fantastisk semester!

2009-09-15 @ 08:47:21
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ha en underbar ledighet och njut av stunden!! Kram

2009-09-15 @ 14:47:33
URL: http://trollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0