Skoter i solen

Skoter

Vi hade så galet tur med vädret första dagen! Det var dagen för skoterkörning. Jag har inte kört skoter "på riktigt" någon gång. Tänkte att det nog skulle vara ungefär samma som fyrhjuling men inte. Skotern upplevdes som mycket mer svårmanövrerad innan jag lärde mig att slappna av i händerna och låta medarna flaxa lite som de ville.

Vi körde genom skog, uppför berg och över myrar - allt i underbart soligt väder. Vi fick möjlighet att köra med fri fart på en stor myr vilket var galet roligt! När mätaren drog sig över 90 km/h vågade jag inte titta hur fort jag körde längre... Träningsvärken höll i sig nästan två dagar och det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0