Mysfredag!

Som jag hoppades igår - jag mådde mycket bättre idag när jag vaknade. Har haft en urmysig dag med bara bra saker!

Åkte in till Sveriges Radio och mötte upp tre ljuvliga tjejer (en saknades tyvärr) för att se den underbara Melissa Horn igen. Hon spelade live och gratis. Som vanligt berör hennes låtar mig något enormt. Stämningsfullt och vackert!

Efter konserten tog vi bussen mot underbara Vapiano! Åt en jättegod caesarsallad (eller stavas det ceasar?) och efter det hade jag och S möte på en advokatbyrå där vi gick igenom uppslag till vår C-uppsats.

Nu har jag precis kommit in från en promenad med vovvarna och ska ta ett glas vin och äta lite middag.

Den här dagen behövde jag idag - tack fina, underbara vänner för att ni finns! Åh - det här var årets bästa dag hitintills!

Kommentarer
Postat av: lina

Åååå känns så trist att jag missa värsta supermysdagen! Nästa gång skolkar jag från jobb! Kul att du hade en fin dag! ...Det är du verkligen värd! Puss

2010-01-22 @ 23:35:32
URL: http://[email protected]
Postat av: jenny

det var supermys!! Det behövde vi alla! Kram!

2010-01-23 @ 15:10:40
Postat av: jenny

Lina: å, det blir ju fler gånger o brukar ju alltid bli mysigt!!

2010-01-23 @ 15:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0