Ontontont

Idag är det nästan exakt en månad sen jag kom hem från sjukhuset förra gången. Nu har jag ont igen. Jätteont. Har lite feber också men inte så mycket. Däremot kan jag andas nu - det kunde jag inte den 16:e december.

Jag har duschat varmt och länge och tagit alvedon. Tänkte att jag skulle slippa åka in och att det ska gå över av sig självt. Det gjorde ju det förra gången. Känns onödigt att åka in för ny röntgen, undersökningar, sprutor, prover - de hittar ju ändå ingenting. Men jag ska hålla mig under uppsikt - det gör inte lika ont den här gången och det är ju positivt iallafall!

Annars har jag haft en jättebra dag. Jobbade vakennatt (= bra pengar), hem och sov några timmar, ut med vovvarna och sedan åkte jag in till stan och träffade en vän för långlunch. Det blev en jättegod sallad och intressanta samtalsämnen. Mys i massor!

Imorgon ska jag inte ha ont för då ska jag in till stan igen för att planera C-uppsatsen närmare. Nu: vila. Adjö

Kommentarer
Postat av: jenny w

Nej nu får det vara slut på eländet!!! Såhär kan du bara inte ha det!! Kram och massa krya på dej, hoppas det känns bättre idag!!

2010-01-19 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0